Hartjez·lifestyle

Unboxing van Kimya..

Iedereen kent het wel een deel en win actie op Facebook. Ook hier heb ik aan mee gedaan.
Ik deed mee om een doos vol creatieve producten te winnen om deze te laten zien op Hartjez. Helaas had ik niet de doos vol producten maar een troostprijs. Ook super toff!

Vandaag heb ik de troostprijs ontvangen. Wat was ik benieuwd wat er in zat wan tjsa een bruine envelop met geen idee wat de inhoud is..

Ik maakte snel de envelop open en wat ik eruit haalde wat zo schattig en leuk.
Wat zat erin :
IMG_20160519_160225

Dit is toch te leuk voor woorden!! Je kan hier verschillende dingen van maken voor een verjaardag, babyshower, een bedankje etc!

Ben jij benieuwd wat ik ervan ga maken! Like onze Facebook pagina!
Hier komt de foto op te staan! Hartjez op Facebook

Ik heb dit pakketje gewonnen bij Kimya  . Neem is een kijkje en wie weet vind jij ook wel super toffe producten voor jezelf of voor iemand anders!

Nogmaals dankjewel Kimya.nl wat een snelle service hebben jullie!

Liefs & hartjez!

 

Geef een reactie

